zaterdag 27 december 2008

Naar het strand

Natte poten.....................

Winderig.......................

Samen met de baas stappen door het water.

Ik als limburgse Beagle ben vandaag naar de zee geweest.
Op het strand van Egmond heb ik voor het eerst kennis gemaakt met de zee. Nou ik zal je vertellen, koud, nat, winderig en..............................zout. Bléé!!!!
Maar toen ik dat wist kon de lol beginnen. Natte poten nou én. Koude oren, dat went. Zand in mijn bek........best lekker. Zoals jullie al begrijpen heb ik veel plezier gehad. Helaas durfde mijn baas me niet los te laten lopen dus ik heb aan de lange lijn lekker op het strand mogen dollen. Ook met alle andere honden die ook hun kerstdiners aan het verteren waren heb ik veel lol gehad.
Ik hoop binnenkort nog eens naar de zee te gaan, zo leuk vond ik het.

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet eruit als een heerlijke strandwandeling !

    Bas en Bono houden daar ook zo erg van, van het strand, het wordt weer eens tijd dat ze daar weer naartoe kunnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey Bono

    lekker het dat zee water en ook weer niet als je het proeft, maar ik lees dat jij ook een limbuger geworden bent,ik ben voor oorsprong een Gelderlander maar woon nu ook in limburg
    waar de maas het water bracht
    hub se um...
    hoije woh
    lebber Bangle

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie