zaterdag 20 december 2008

Hier ben ik dan!


Ik zal me eerst eens netjes voorstellen.
Ik ben Bono, een reutjes Beagle geboren op 26 juni 2008.
Ben nu dus bijna 6 maanden oud.
Sinds 5 weken woon ik nu bij mijn nieuwe baasje en vrouwtje en klein baasje en klein vrouwtje.
Ze zijn volgens mij wel blij met mij.
Ik heb een lekkere bench in de woonkamer staan, daar ga ik dan lekker in slapen als ik moe ben.
Ook krijg ik hier drie keer per dag lekkere brokjes te eten en ook een bak met water staat altijd voor mij klaar.
Ze gaan geregeld met mij wandelen, ik heb dus niets te klagen in dit huishouden!
Over mijn belevenissen bij deze familie ga ik vertellen op dit blog.
De baas maakt graag foto's van mij, dus die zal ik hier laten zien.
Deze foto is ongeveer 4 weken geleden gemaakt, ik was hier dus 5 maanden op, toen sneeuwde het al geregeld! Ik vond het heerlijk om in de sneeuw te happen!!

2 opmerkingen:

  1. Wat ben jij een mooie Bono !
    Ik zal jouw dagboek ook regelmatig bezoeken, en bij mijn favorieten zetten !

    Groetjes Moira ( van Bas en Bono )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die Bono fotogeniek.
    Ga zo door met foto,s plaatsen.
    Wij bewonderen hem graag.
    Wij hebben zijn blog op Mijn Favorieten gezet.
    Groetjes N.N.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie