maandag 22 december 2008

Bos training


Vandaag met de baas en klein vrouwtje naar het bos geweest. En daar voor het eerst "los" mogen lopen. Mijn baas had wel een lang touw aan mijn halsband vast laten zitten, hij was zeker bang dat ik weg zou lopen. Ik ben daarom maar goed in de buurt gebleven, kon hij mij "vangen" als ik even niet wilde komen. Ook vond hij het leuk zich te verstoppen, nou ik zag hem best staan achter die boom maar deed net alsof ik hem kwijt was, hij ook een goeie dag en ik weer een lekker koekje verdient. Wie is hier nu slim? Volgende keer wil ik wel weer opnieuw naar het bos, was kei tof man!!

4 opmerkingen:

  1. hoi,

    het was gister inderdaad heel leuk in het bos.
    bono luisterde heel goed. en hij vond het inderdaad heel leuk!:)

    gr. klein vrouwtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bono is inderdaad een erg leuke hond.Wij hadden al uit Kelpen-Oler gehoord dat Bono ondertussen in Weert was neergestreken. Wij hebben ook een beagle uit hetzelfde nest, een teefje die soms luistert naar de naam Juul. Misschien komen we elkaar wel eens tegen in de IJzeren Man.

    Groetjes uit Ell.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. happy christmas Bono!!

    x-x-x- klein vrouwtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan Bono !
    Vooral zo doorgaan !

    ( p.s. baasjes van Bono, je moet Bono niet mee laten lezen op het dagboek van Bas en Bono hoor, als hij hier een voorbeeld aan neemt, gaat het niet goedkomen ! hahaha ! )

    Groetjes Moira

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie