maandag 11 mei 2009

Op vakantie!










Ik snapte er helemaal niets van. Op de oprit stond een huis op wielen en de baas deed daar heel wat spullen in. Met dat rijdende huis zijn we naar Duitsland gegaan. Wat was dat leuk!! We stonden op een heel mooi terrein met lekkere paardebloemen....
Ik kreeg een koord om mijn nek en zo kon ik heerlijk de hele dag buiten zijn en niet zelf op onderzoek gaan.
Nachts was het wel koud maar gelukkig mocht ik in de caravan slapen. Hierboven wat impressie foto's van mijn uitje naar de Eiffel.

1 opmerking:

  1. leuk he Bono een huis op wielen
    wij zijn er vorig jaar ook mee geweest, maar wel waar ook een stuur in zat...ik heb zelf ook een poging gedaan om te rijden, en dit jaar gaan we weer, wel een andere versie om te testen want vrouwtje en baasje vinden dit toch wel erg leuk voor de vakantie en dat ik dan mee kan..heel gezellig saampjes..
    ik kan niet wachten..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie