zaterdag 10 januari 2009

Sneeuwpret in het bos

Vandaag in het bos wezen spelen, tjonge jonge wat was het daar wit. Allemaal sneeuw sneeuw en nog eens sneeuw. Eerst mocht ik los lopen met de lange lijn nog aan mijn halsband, maar omdat ik zo goed luisterde mocht ik daarna helemaal..........................LOS!!!!! Ja, zonder riem of touw lekker rennen in de sneeuw. Het was super, rennen, rollen en stuiven door de sneeuw. Mijn baas was apetrots omdat ik heel goed luisterde. Maar ja, wat wil je als hij roept krijg ik wat lekkers, dus ik wil wel komen. Ik zou zeggen bekijk de plaatjes hieronder maar dan zal je zien dat het weer toppie was.


Groet Bono



Echt koud!!!!


Zoefffffff....................



Ik kan vliegen


Ben ik niet mooi....zo goed baas.


Hoor ik daar mijn naam.

Koekje halen..


Dat was lekker.


Sneeuwbeeld.



Koning in de sneeuw

SVP niet storen MOE!!!!!!!

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige sneeuw-foto's van Bono !
    De pret straalt er letterlijk vanaf !

    Vanmiddag was het hier ook een witte wandeling met camera ditmaal !

    Groetjes Moira ( van Bas en Bono )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach gutte wat een mooie foto's van Bono in de sneeuw.
    Wat een lieve hond.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een megagave foto's!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie